نوشته شده توسط : رضا

مهم ترین مشکلی که نرم افزارهای معروف دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزار KMPlayer، هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هر کاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش این نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید...

برای دانلوداینجا کلیک کنید.

MB(16.4):size

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود KM Player ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا
 

آشنایی با فایروال ( Firewall ) و فعال کردن آن در ویندوز xp  -- آموزش کامپیوتر و نرم افزار

 

فایروال ( Firewall ) یا دیواره آتشین درست مثل دیواره ای که مانع گسترش آتش از قسمتی به قسمت دیگر میشود عمل کرده و از هجوم انواع خطرات به شبکه محلی و کامپیوتر شما جلوگیری می کند . به زبان ساده فایروال یک برنامه می باشد که در محل اتصال شبکه شما به اینترنت قرار می گیرد و اطلاعاتی را که میان رایانه شما و اینترنت رد و بدل می شود را کنترل می کند . فرض کنید کامپیوتر و شبکه شما بدون استفاده از فایروال به شبکه وصل شود در این صورت هکرها می توانند با فرستادن برنامه هایی به رایانه شما به اطلاعات سیستم دسترسی پیدا کند و با تغییرات بر روی داده های آن کل سیستم رایانه و شبکه را مختل کنند و یا ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی ( Spyware )که قبلا در مورد آن ها توضیح داده ایم بدون وجود فایروال به راحتی می توانند وارد رایانه شما شوند و باعث بروز مشکلات فراوان برای سیستم شما شوند . حال که اهمیت فایروال روشن شد به توضیح فایروال ویندوز xp می پردازیم . ویندوز xp دارای یک فایروال می باشد که شرایط لازم برای یک فایروال مناسب را دارا می باشد و برای فعال کردن آن وارد Control Panel شوید و گزينه Network Connections را انتخاب کنيد سپس برروي Dial-upConnection اينترنتي خود کليک راست کنید و گزينه Properties را انتخاب کنيد اینک در قسمت Advance گزينه Internet connection firewall را تيک بزنيد تا فایروال ویندوز شما فعال شود .



:: موضوعات مرتبط: آرشیو مطالب , ,
:: برچسب‌ها: Firewall , آشنایی با فایروال ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا
 

از کلید ویندوز چه میدانید -- آموزش کامپیوتر و نرم افزار

کلید ویندوز همان کلیدی که لوگوی ویندوز را روی خود دارد و در سمت چپ و راست ( پایین ) صفحه کلید واقع شده است این کلید به جز قشنگی استفاده های دیگری هم دارد ،در واقع با کمک این کلید میتوانید به بسیاری از فرمانهای مفید و متداول ویندوز دسترسی پیدا کنید. دراینجا به فهرستی ازمهمترین کارهای کلید ویندوز اشاره می کنیم :

 

فشردن کلید ویندوز باعث باز شدن منوی start می شود
کلید ویندوز را بهمراه کلید E فشار دهید تا windows explorer باز شود.
کلید ویندوز را بهمراه کلید F فشار دهید تا برنامه جستجوی ویندوز فعال شود.
کلید ویندوز را بهمراه کلید F فشار دهید تا بخش کمک و پشتیبانی ویندوز فعال شود.
کلید ویندوز را بهمراه کلید R فشار دهید تا کادر محاوره ای run ظاهر شود.
کلید ویندوز را بهمراه کلید U فشار دهید تا برنامه utility manager ویندوز فعال شود.
کلید ویندوز را بهمراه کلید Pause فشار دهید تا پنجره system properties باز شود.



:: موضوعات مرتبط: آرشیو مطالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

سپر حفاظتی مرورگر اینترنت ( Internet Explorer ) را محکم تر کنید  -- آموزش کامپیوتر و نرم افزار :: MPcomputer

 

برای اقدامات امنیتی بیشتر در مرورگر اینترنت ویندوز ( IE ) از منوی Tools گزینه Internet option را انتخاب کنید و سپس برگه security را کلیک نمایید . ابتدا مطمئن شوید که در منطقه internet قرار دارید، پس از آن روی برگه default level کلیک کرده و اهرم آن را روی درجه medium تنظیم کنید . شما می توانید اهرم را روی درجه high قرار دهید در این صورت امنیت مرور گر شما خیلی بالا خواهد رفت ولی در این حالت ممکن است باز شدن برخی از سایت ها دچار مشکل شوند.سطح متوسط (medium) امنیت تقریبا خوبی برای مرورگر به وجود می آورد ولی هنوزکافی نیست و چند چیز دیگر را نیز باید تغییر دهید . اکنون روی دکمه custom level کلیک کنید و در صفحه جدید آنقدر پایین بروید تا به گزینه navigate sub – frames for different domains برسید سپس آن را روی promp تنظیم نمائید ، دکمه ok را فشار داده و تغییرات را تأیید نمائید. اکنون به برگه advanced بروید و آنقدر بگردید تا گزینه Enable install on demand  را بیابید ، حال علامت تیک [ √] آن را بردارید.



:: موضوعات مرتبط: آرشیو مطالب , ,
:: برچسب‌ها: Internet Explorer ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()